Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алфа 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    tzarq:не казах че е биелен лагер казах ти хидравличен повдигач може би.И щом е имала газова уредба почти на 100% ти казвам че и дюзите и ще искат чистене може от там да ти идва проблема
    AlfaRomeo forever and BMW never!!!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alfaromeo155 Покажи съобщение
      tzarq:не казах че е биелен лагер казах ти хидравличен повдигач може би.И щом е имала газова уредба почти на 100% ти казвам че и дюзите и ще искат чистене може от там да ти идва проблема
      Колега, този двигател няма хидравлични повдигачи
      Alfa 155 2.0TS 8V '93
      sigpic
      VW LADAVAGEN '81
      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

      Comment


      • #18
        Щом стигнахме до хидравличните повдигачи......... Ходи да ти направят една диагностика.

        Comment


        • #19
          Колега имаш ли нещо впредвид каде по точно.

          Comment


          • #20
            Виж в техническия раздел.Има няколко сервиза,изборът си е твой.

            Comment


            • #21
              Ако може да се включа и аз малко в тази тема с проблем по моята 155 2.0 8в.
              Днес тотално отказа да пали на бензин, помислих да не е изгорял бушон за бензиновата помпа (понеже с такъв проблем съм се сблъсквала и при смяна се е оправяла)или някое от 4-те релета под маркуча за въздух и дебитомера, но и това не е, защото като им размених местата по няколко начина, пак нищо не се промени и накрая остана евентуално да е от бензиновата помпа, но мисля, че я чувам да бръмчи.
              И се чудя, дали може проблема ми да има връзка с това, което казва Ваклин, понеже и аз натам насочвам мислите си?
              Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
              Първо си прегледай клемите на акумуатора и си смени бензиновия филтър и откачи ламбдата
              Пропуснах да кажа, че след 2-3 ч . упорит отказ да запали на бензин, като я зарязах и постоя още 2ч . и се оправи от само себе си(както винаги)
              Last edited by milenamr; d.m.y г., 00:42.

              Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
              Втора национална среща на 155

              Comment


              • #22
                Днес имах ново екшън изпълнение от по-различен характер.
                Запали си сутринта алфата нормално(след вчерашния номер) и си отидох на работа безпроблемно.Но при тръгване на обратно, пак отказа да пали, но този път симптома е съвсен различен от вчера.
                Акумулаторът изведнъж отказа, все едно е издърпана клемата, а при проверка видях, че по-здраво не може и да бъде затегната.А и акумулатора е пълен догоре.
                Тоест, стана ми ясно, че причината е тотална загуба на ток, само дето не ми беше ясно от къде точно
                Използвах жокер"Обади се на приятел", тоест на Митко Брадата.
                И той като дойде, след като видя, че клемите са здраво затегнати, предположи че може да са клеясали и точно така се оказа, като ги свали и поизчегърта и колата запали чакмак. А проблемът си остава неясен

                Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                Втора национална среща на 155

                Comment


                • #23
                  ..много глупости се изписаха в тая тема
                  Ако тръгне момчето да си прави колата от дадените мнения...май ще задълбае яко
                  Много ни бива да гадаем......има си места за тази цел...сервизи, където по лесно ще решът проблема....е не винаги де!!!
                  Last edited by Бобби; d.m.y г., 11:44.
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение
                    А проблемът си остава неясен
                    Милена,имах проблем със симптоми подобни на твоите.Гаснеше когато си поиска и след известно време си пали пак...докато изгасне отново.При мен се оказа температурен датчик,по-точно беше се прекъснал кабела към буксата на датчика.Провери и това,въпреки,че може да са 100 други неща
                    2011 Giulietta MA-ex
                    1995 155 1.8 TS 8V
                    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от wrc Покажи съобщение
                      Милена,имах проблем със симптоми подобни на твоите.Гаснеше когато си поиска и след известно време си пали пак...докато изгасне отново.При мен се оказа температурен датчик,по-точно беше се прекъснал кабела към буксата на датчика.Провери и това,въпреки,че може да са 100 други неща
                      Благодаря ти, аз от поне 1г . съм убедена, че този датчик е причина за голяма част от проблемите на колата ми и настоявам да се смени, но все ме разубеждават.Явно трябва да се вслушвам повече в интуицията си и във вашите съвети

                      Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                      Втора национална среща на 155

                      Comment


                      • #26
                        Здавеите колеги значи относно проблема в темата значи паля колата на ниски работи перфектно изчаквам да по загрее малко и работи си нормално форсира се до прекъсвач после гася пак паля работи перфектно но като е студена и като и дам газ прекъсва но само като е студена от какво може да е това.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от tzarq Покажи съобщение
                          Здавеите колеги значи относно проблема в темата значи паля колата на ниски работи перфектно изчаквам да по загрее малко и работи си нормално форсира се до прекъсвач после гася пак паля работи перфектно но като е студена и като и дам газ прекъсва но само като е студена от какво може да е това.
                          Пробвай с топлиният датчик....намира се на термостата отгоре!

                          ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:44 ----------

                          Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение
                          Благодаря ти, аз от поне 1г . съм убедена, че този датчик е причина за голяма част от проблемите на колата ми и настоявам да се смени, но все ме разубеждават.Явно трябва да се вслушвам повече в интуицията си и във вашите съвети
                          Този датчик влия главно на разхода на колата и може би да оказва някакво влияние докато е студена.....
                          п.п. като го смених и хоп 4 л. по малко разход.....а се бях видял в приключение ....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #28
                            Мойта "карабинерка" го имаше тоя проблем откакто я взех. Разбира се почнах с екпериментите , обаче резултат йок. Временно бях решил проблема , като "натегнах" концентричната пружина на оста на дебитомера.Е съответно разхода се завиши с около 1.5-2 л/100км . Истината лъсна като свалих главата , заради ниска компресия на мотора . Такива язви имаше по клапаните ,все едно колата е карана в АМБ а не с бензин . Та това прекъсване си го обяснявам с неплътност на клапаните . Колега съветвам те да измериш компресия на студен двигател .
                            LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
                            LANCIA THEMA 2.0 8V
                            ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
                            ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

                            Comment

                            Working...
                            X